خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 274
بازدید کل : 33636
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


اسامي بازيكنان تيم ملي دو روز پس از پايان ليگ اعلام مي‌شود

 

سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: اسامي ملي‌پوشان دو روز پس از پايان مسابقات ليگ اعلام خواهد شد.

   کي‌روش در ادامه نشست مطبوعاتي با تاکيد دوباره اين مطلب که با نمازي کار کرده‌ام در مورد مربي زير 19 سال گفت: من نگفتم محمدي و آذر‌پور را سرمربي تيم ملي کرديم اما از آنجايي که آنها شرايط تيم ملي را مي‌دانستند و کار استعداديابي را انجام مي‌دادند چون اولويت‌هاي ديگري داشتيم تصميم گرفتيم که اين دو نفر به کار خود ادامه دهند و بعدا مربي زير 19 سال انتخاب شود.

* رساندن تيم ملي به جام جهاني يک موفقيت بزرگ است 
کي‌روش در پاسخ به سؤال يکي از خبرنگاران که پرسيده بود وي به عنوان نفر اول نيمکت هيچگاه سابقه موفقي نداشته است گفت: 31 سال سابقه مربيگري دارم که از اين سال‌ها تنها 8 سال نفر دوم بود. اين موضوع درست نيست که خودم در مورد عملکردم صحبت کنم و شما بايد اين موضوع را تائيد کنيد اما من از اين 31 سال نيمي از فعاليتم در تيم‌هاي ملي و بقيه‌اش در باشگاه‌ها بوده است.

رزومه مرا بررسي کنيد متوجه مي‌شويد در تيم‌ مترو استالز، ناگويا و ساير تيم‌هايي که بودم چه موفقيت‌هايي داشتم و در هر کدام جام‌هايي را به دست آوردم. رزومه من بهترين پاسخگوي شما است. 
در آفريقاي جنوبي توانستم تيم ملي پرتغال را رهبري کنم. در دنياي فوتبال رساندن يک تيم به جام جهاني خود يک موفقيت محسوب مي‌شود اما باز هم تاکيد مي‌کنم که درست نيست خودم بخواهم در مورد خودم صحبت کنم.

* فوتبال يعني اينکه در آينده چه نتيجه‌اي مي‌گيرد 
در مورد کارهايي که در گذشته انجام داده‌ام اهميتي ندارد صحبت کنم چرا که فوتبال يعني اينکه در آينده چه نتيجه‌اي خواهيد گرفت. اميدوارم در ايران با حمايت فدراسيون و باشگاه‌ها به اهدافمان برسيم. 
کي روش در ادامه اين نشست با تعجب از اينکه چرا خبرنگاران سؤالات بنيادي و پايه‌اي نمي‌پرسند در اين مورد گفت: يکي از سؤال‌هاي اساسي که توقع داشتم به عنوان اولين سؤال آن را مطرح کنيد اردوي آمادگي تيم ملي چه زماني آغاز مي‌شود.

*اعلام برنامه‌هاي تيم ملي و زمان اردوها 
کي‌روش در ادامه اين نشست برنامه‌هاي پيش روي تيم ملي را برشمرد و گفت: به همکاري و تعامل باشگاه‌ها نياز داريم. اميدوارم با يک ارتباط و تعامل خوب اين اردوها انجام شود چرا که مي‌خواهيم بهترين‌ها مقابل عراق بازي کنند. چه بازي تدارکاتي داشته باشيم يا نداشته باشيم بايد بازيکنان را آماده کنيم. 
پس از پايان مسابقات ليگ برتر که بيستم مي خواهد بود اردوي تيم ملي به مدت سه روز از تاريخ 23 مي با حضور بازيکناني که تيم‌هاي آنها در ليگ قهرمانان آسيا قرار ندارند برگزار مي‌شود. در همين تاريخ تيم اميد ايران يک اردوي پيش مقدماتي برگزار خواهد کرد. اردوي نهايي اين تيم‌ها در تهران از تاريخ 30 مي استارت مي‌خورد.

قرار است طبق هماهنگي‌هاي انجام شده 27 يا 28 ژوئن ايران را به مقصد کمپي در اروپا ترک و تا نهم و دهم جولاي در اين کمپ اردوي آماده‌سازي را برگزارکنيم. سپس ملي پوشان پس از بازگشت به ايران از تاريخ سيزدهم جولاي براي بازي به مالديو کار خود را از سر خواهند گرفت. 
اسامي ملي پوشان هم 22 مي (اول خرداد) و دو روز پس از پايان مسابقات ليگ اعلام مي‌شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 9 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com